Karlstad

En vecka i Karstad med djuren för att hälsa på familjen. Kom tillbaka till karlskrona i onsdags.
Har varit riktigt bra hemma i Värmland. Har fått träffa jessi...fick faktiskt med henne ut till stallet så hon fick rida. riktigt kul =). Sen träffade jag Katten som jag inte har sett sen julen 06/07. Nyss hemkommen från USA. Jätte kul. Annars har jag mest bara tagit det väldigt lugnt. Umgåtts med familjen, ridit, solat....
Nu är jag iaf tillbaka i vackra Karlskrona. Har börjat med nya temat i skolan, Akutmedicin. Jätte intressant faktiskt... men verkar vara riktigt mycket. plus mycket av det vi läser om olyckor o trauman får mig att tänka på olyckan med Mikael.

Här är lite bilder från denna resa:

image214
Molly från utsiktplatsen hemma i Karlskrona

image208
Nu har våren kommit... Picnic med några i klassen på stumholmen..

image206
Började med att jag gjorde ett stopp i Västervik för att hälsa på Vivi o Thomas
och lägga blommor hos min Mikael.

image207
Påskkycklingarna från i påskas satt kvar i Mickes fönster... Här inne finns han i sin urna... varför kan han inte få komma till ro snart? o få en fin plats dit vi kan gå o göra fint för honom!!!!!!

image209
Molly i stallet... Hon har fått en beundrare..

image210
Mamma rider o Molly vill såklart vara med =)

image211
Jag o Lavendel

image212
Ute på fälten.. Så himla härligt.

image213
Jessika på Lavendel.. Var riktigt kul. Hon har aldrig ridit men hon var jätte duktig.


image215
Lillebror Andreas o Molly på promenad ute på I2.

image216
Åh så söta...

image217
Jag och min underbara lilla Molly

image218
Hemma i Karlskrona igen... jag o Molly är ute på långpromenad på Rosenholm.

SLUT.
Bilder från Indien är på väg... är ju så många..


Kommentarer
Postat av: Katten

Molly är så fruktansvärt söt!

2008-05-12 @ 00:29:30
Postat av: Lottis

Jag tror inte att du är så ledsen som du skriver. Du begär pengar för hyran när du får 20.000.- i månaden extra för hyran. Du vill att Micke skall begravas där du är NU, men du din egoist tänker inte på HANS familj som bryr sig om honom. Du fladdra till USA mm hur har du råd? Ja just de´kräva pengar från Mickes familk! DET kallar jag för "KÄRLEK"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-14 @ 13:34:36
Postat av: Anna

Lottis och alla andra som har ett så oerhört stort behov av att jämföra, SLUTA jämföra sorg! Det går inte att jämföra... punkt slut. Alla mår skit och har rätt att sörja. Både föräldrar, syskon, sambos, maka, alla andra släktingar, alla vänner.... alla som kände Micke (och Marcus, Hampus och Patrik).

Jag vet inte vem du skriver om Lottis men Angelica får INTE 20 000 extra i månaden, hon får studiemedel. Hon vill inte att Micke ska begravas där hon är nu, för hon bor i Karlskrona. Angelica vill bara följa det hon minns var Mickes vilja, att han begravs i sin hemstad Västervik. Angelica har inte varit i USA (möjligtvis för många år sedan, men inte nu). Ja det är tydligt att du inte känner Angelica.

Hur mycket det än bråkas om kronor hit å dit, kepsar eller vad det nu är kommer våra älsklingar inte att komma tillbaka till det här livet. För hur olika vi än tycker om allt så är en sak säker och gemensam: Vi längtar så oändligt mycket efter Micke, Hampus, Patrik och Marcus.

/ Anna, Marcus fru

2008-05-14 @ 23:06:14
Postat av: emma

Det är tydligt att du inte känner varken Angelica eller Mickes familj.

2008-05-14 @ 23:54:55
Postat av: matte hök

anna sa det!

tack anna för din klarsynthet i denna oändliga dimma. hoppas livet finner dig väl trots allt som har hänt

2008-05-15 @ 05:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0