Lördag sista maj

Nu börjar sommaren.. klockan har precis slagit över 24.. så nu är det juni... o jag fyller snart år.. Min önskelista är kort.. Om man kunde önska precis vad som helst så skulle det ju vara att få tillbaka Mikael... men det vet både jag o ni att det går inte.. Så då önskar jag att Micke får komma till ro snart.. Tycker det är så ovärdigt Mikael att få stå i ett grått plåtskåp.. Nu tycker jag att han ska få en fin plats i solen.. Sen önskar jag mig en klocka av mamma =) och en ryggsäck av far.. Annars är jag rätt nöjd.. Vill ha en friskt och vackert liv med.. Men det är ju bara sånt jag kan göra själv..

Jaja.. men ska väl inte fira att man blir äldre.. Får ist gratta min lillebror som blir 10 år den 3 juni och Mickes lillebror Petter som blir 20 år den 2 juni.. Och Matilda som tar sin sjuksköterskeexamen den 6 juni.. Det är vad jag ska fira i juni..

Idag har varit en otroligt varm dag. Jag var ute på 2 långpromenader med Molly. En här i stan och en på Rosenholm.. Hade tänkt ta den långa sträckan.. men Molly var så trött (hon la sig ner varje gång vi kom in i skuggan) och sen var det massa ormar... blä.. så det blev den korta..
Sen har jag försökt plugga med...

Kvällen tillbringade jag med Annica, Anna-Karin och Mari..
Det blev god mat, godis och Saw 1..

image253
Nu (lite sent) måste jag ju lägga ut bilder på när Vivi blir tatuerad av Victor.. Det var så kul.. Här ska hon välja ett motiv.. Hon hade väl typ 5-10 min på sig att komma på något bra..

image252
Ser ut som Vivi sitter o ber..

image254
Klar!!! Fin va?? Jag tycker den blev riktigt bra! Bra gjort Victor och bra val Vivi.


Nu ska jag hoppa in i sängen och läsa lite om Vätskebalans.. Kul lördagskväll va??

ps... Susanne, ser fram emot inbjudan till fika eller en drink på din balkong ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha ha.... den har blivit ännu finare nu....kram V

2008-06-01 @ 17:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0