Minnesplatsen på F17

I förrgår på vår årsdag så åkte jag såklart ut till F17 och minnesplatsen för att tända ljus o ge min älskling lite blommor. Känns så konstigt när det är speciella dagar och inte micke är med. Tror att vi hade gått ut och käkat på 2 rum o kök i Karlskrona som vi gjort de andra två gångerna vi firat vår dag..
Här är lite bilder från platsen:

image220
Patriks sambo Joanna o Markus fru Anna på minnesplatsen när vi var där förra veckan. Bänken är ny på platsen så nu kan man sitta där en stund hos killarna. Kommer bli jätte fint sen när det är klart.

image221
Tänt ljus o lagt blommor på mikaels plats.. Tre röda rosor fick min prins.. Molly var med som vanligt.. hon blir så lugn när vi är på minnesplatsen. Undra om hon förstår... Eller hon borde väl iaf märka att matte är ledsen när vi är där..


Alla killarna har en varsin "plats" men en varsin blomma och en liten dekoration... Micke har en rosa fjäril (vet inte varför men tyckte den var söt), Markus och Patrik har en varsin dragaofly och Hampus har en blå fjäril...

image222
MIKAEL

image223
MARKUS

image224
PATRIK

image225
HAMPUS

Sen fick jag för mig att ta lite söta bilder på växter så här är dem:
(Klicka på dem för större storlek)
   
   

Och här är min underbara Molly:
(Hon har tagit sitt första dopp... sååå söt..)
image236

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0