Tankar

Plugg, plugg, plugg ... borde jag just nu göra... Akutsjukvård-tenta på onsdag... sen är denna termin slut.. Tycker detta ämne är jätte kul,,,, vill tycka det är jätte kul... men mycket är rätt jobbigt.. Kan knappt läsa de första meningarna om skallskador i boken.. Blir bara ledsen o tänker på olyckan o Micke..

Satt faktiskt och funderade lite ikväll på hur dagen hade varit om Micke levt..
Mickes klockan ringer 06.10... han trycker på snooze typ 5 gånger innan han går upp... vilket är jätte jobbigt.. Sen tänder han lampan i taket på max så att jag också måste vakna.. han går och duschar.. Kommer tillbaka till sovrummet och frågar vart jag lagt hans... klocka... mobil... Ipod eller nått annat som förståss jag inte rört..  han äter en jordgubbsyoghurt o käkar 2 mackor o dricker antagligen oboy... han kommer in i sovrummet igen o tänder lampan på max (jag hade förståss släckt den sedan förra gången han tänt den) Hejdåpuss innan han åker till jobbet 06.57... Jag hade sovit en timma till innan jag går ut med Molly.. jag går till skolan eftersom Micke skulle ha tagit bilen.. När jag går hem från skolan är kl vid lunchtid o jag ringer Micke eller han ringer mig som vi brukade göra.. Micke säger att han vill ha typ köttbullar o mos... så jag måste stanna vid Willys o handla.. på eftermiddagen hade jag antagligen pluggat, vart ute med Molly och städat lite i hallen.. eftersom jag antar att vi skulle hålla på med renovering av hallen just nu... och Micke var världens bästa på att plocka fram saker och stöka ner... Typ borra o sen inte dammsuga.. Det var min uppgift.. hehe.. Micke hade ringt vid 16.05 och sagt "Nu åker jag ut genom vakten, är hemma om 23 minuter och jag är hungrig"... jag hade börjat med maten... Micke kommer hem o slår på datorn för att sälja eller köpa spelare på Hattrick.. vi hade ätit i soffan.. Micke sover en stund.. han brukade göra det efter maten.. kl 19.00, efter att Micke druckit en proteindrink, hade vi åkt iväg till S.A.T.S för att styrketräna eller Rosenholm för att springa eller som Micke sa "Fettgå".. Sen hade vi avslutet kvällen med nån film Micke laddat ner.. Kl 23 är det släckt och vi somnar.. På Mickes sida av sängen...

Men så är det ju inte... Micke finns inte och jag sitter här själv i lägenheten.. Har inte lagat riktig mat sedan den 10 september och hallen renoveras inte av nån.. Den är lika ful som den var när vi flyttade hit.. Hattrik finns inte ens med i historiespalten på sidor man har varit inne på... Ingen Micke-väckarklocka ringer på morgonen... Bara min.. och den låter "You die when you young, you die when you yoooouuung...." (Shooreline).. jag kan ta bilen till skolan eftersom ingen annan kör den.. jag äter inte mat på speciella tider som vi gjorde och jag går inte längre och tränar på S.A.T.S... Proteinplulver-burkarna står i köket orörda o dammiga... Ingen äter av dem.. 
Ingenting är som det har varit...  

Här är lite bilder från min mobil:

LINKÖPING:

image241
Jonas dotter Mathilda med Molly

image242
Jonas med lille sonen Herrman

image243
Lilla Herrman... Åhh han är sååååå söt..

F17, KALLINGE:

image244
Underbara Alexander på flottiljensdag.. Med flygdräkt och allt..

KARLSKRONA:

image245
"Hjärt-trädet"

image246
Molly simmar

image247
hihi

image248
Karlskrona är fint.. Kvällspromenad med Molly på Långö..

image249
Jag älskar Karlskrona

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

HAHA, molly ser ju ut som en råtta när hon är blöt! 8)

2008-05-30 @ 14:15:10
URL: http://bl0ndie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0