Då var det helg igen..

Japp, helg... nice... =)
och inte nog med det, det är ju 1a advent oxå...ännu bättre. Har, förutom bakat lussekatter, tagit ner 'jul-lådan' från vinden och satt upp lite jul...hmm.. inte adventsstakar utan sånna stjärnor man har i fönstren.. alltså jag har börjat julpynta lite kan vi säga ist =)
Sen kommer Jessi ner från Karlstad med. Super kul. Hon är en trogen vän hon som kommer och hälsar på gamla karlstadstjejen Angelica.. hihi..
Jag har fixat ihop lite planer inför denna helg och de är att imorgon blir det en tur i glasriket och en sväng till Kostas julmarknad och sen blir det utgång i Karlskrona.. STAT blir det nog faktiskt...
På söndag är det ju 1a advent så då blir det en tur ner på julskyltningen och mys-fika kanske =)
På måndag så har jag inte bestämmt nåt än.. men det ska bli jätte kul att få besök..
Nu ska jag ut med Molly i det härliga vinter-regnet :/
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0