Kustflottans bal

Var på Kustflottans bal i lördags.. Så himla roligt. Något av det roligaste och bästa jag gjort på länge. Började med fördrink hemma hos Max och Evelina tillsammans med Caroline, Johan och Matthias. Evelina fixade min håruppsättning, jag var supernöjd...ångrar lite att jag inte hann ta någon bild på den... :(
Sen var vi på middag på ett av flottans fartyg. Mycket lyckat. Matthias som jag gick med var kanon och visade mig runt på båten...Så nu vet jag precis hur det fungerar inom marinen.... hehe..
Sen blev det dans eller bal eller vad man ska kalla det för på stats festvåning. Barbados och goda drinkar. Blev en superlyckad kväll. Jag måste tacka Matthias som jag fick gå med, jätte snällt att jag fick följa med.. tack Evelina och Max för håruppsättning och förfesten.. och såklart Anders för min fina klänning...fick tillfälle att använda den igen :)

hade inte med kameran så här är lite bilder från förfesten...


Jag, Caroline och Evelina


Vi igen... Så fina =)


Champagne..mmm.. Evelina, Matthias och jag

Kommentarer
Postat av: Anna

You look gorgeous as usual. Puss på dig.

2008-11-25 @ 22:26:12
Postat av: angie

tack du underbara Anna. puss puss puss

2008-11-25 @ 22:45:32
URL: http://ww.angelicaen.blogg.se/
Postat av: Anonym

såååå fin du är!!!!!!!!

2008-11-25 @ 22:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0