Tenta imorgon =(

Sista tentan på sjuksköterskeutbildningen. När man gjort den är man ju typ klar. Då är bara c-uppsatsen kvar. Så nästa vecka ska jag nog beställa broschen. men tentan i morgon är jag inte ett dugg sugen på. har inte pluggat ett dugg faktiskt. Är ju en 'slut-tenta'  på allt vi läst så man borde ju klara den...
Sen är jag sjuk med =(. har idag levt på c-vitamin, citroner, te, honungste, Sinova tab, bafucin, treo och massa vatten.. så jag hoppas jag blir frisk.. iaf tills på lördag. Ser fram emot lördag=)
Idag har jag mest suttit och försökt göra c-uppsatsen via msn med Tina. Sen blev det en fika med Matthias. Nu ska jag lägga mig i soffan och fundera på om jag ska plugga nåt ... hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0