tillbax

Som ni märkt har jag tagit lite paus från detta skrivande..
men nu ska jag bättra mig =)
Idag har jag haft en ätte bra dag. Förutom skolan o allt som rör det så har jag varit hos veterinären med Molly, öroninflammation. Jätte trevlig veterinär tyckte jag men det tyckte inte Molly så de fick ge henne lugnande under undersökningen. Sen åkte jag till S.A.T.S eller Activia som det nu heter och öppnade upp min medlemsskap som varit fryst i 14 månader så nu ska jag börja träna ordentligt igen =) Kändes skönt att komma igång med det så jag belönade mig själv med en solning och en chai latte med min vän Nut.

För övrigt är praktiken slut och nu är det bara C-uppsatsen kvar sen är man klar syrra.... hoppas bara på ett bra jobb nu, helst i Karlskrona förstås.

jag ska bättra mig med att lägga upp lite roliga bilder....

PUSS på er alla som läser.


Kommentarer
Postat av: Fias mamma

Jag har saknat din blogg, är ofta inne och tittar till dej. Välkommen tillbaka..Kram Eva.....

2008-11-17 @ 22:37:54
Postat av: Fia

Kul att du är tillbaka gumman :) Kram

2008-11-18 @ 12:09:02
URL: http://flisanfisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0