leedig

Ja, helt plötsligt blev jag ledig från praktiken. Var så mycket personal idag så min handledare tyckte att vi kunde vara lediga, så så blev det.
Nu har jag gått morgonpromenad med Susanne och ätit lite frukost. Det jag har tänkt att göra idag är att städa, skriva CV och personligt brev så jag kan söka jobb, tvätta och ett läkarbesök för att ta cellprov.
På torsdag kommer pappa och maria och ska hjälpa mig lite i nya lägenheten med hyllor och tavlor. och i helgen ska jag jobba..
Så nu har ni koll på hur min vecka kommer bli =)

Men det jobbigaste av allt är att jag skulle sätta mig på min fina balkong idag och äta frukost... Men där ligger en död liten fågel.. vad ska jag göra.. Jag vill inte röra på den.. Nu skulle Musse ha varit här och tagit bort den.. Hmm, den får nog ligga kvar till på torsdag så får pappa slänga den. Fy

Kommentarer
Postat av: suss

Hahaa jag hade inte heller vågat slänga bort den lilla stackaren....!

2008-10-14 @ 18:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0