11 september

Dagen var  helt hemsk.. kunde inte sova på natten.. var så orolig och rädd för hur dagen skulle bli...
F17 - MINNESSTUND på minnesplatsen... på f.m.
Kände mig så riktigt ensam faktiskt.. Jag var ensam från Mickes familj.. i de andra familjerna var de fler. Det var jobbigt. men det var fint gjort av försvaret och ordna minnesstund.
På e.m. var jag, anna o joanna ute på olycksplatsen i RYD. Vi var där då olyckan inträffade i år tidigare (kl 15:25:19) Räddningspersonal (De som var först på olycksplatsen då olyckan inträffade) och markägaren med familj fanns på plats. De visade mig vart Mikael hade legat och hur. Det var fortfarande nersjunket i marken där han legat min Mikael. Det syntes väl att nån legat där, fast det har gått ett år!! Helt sjukt!! Jag tände lite ljus där, la blommor och la ett litet hjärta med en ängel på. De sa att micke hade legat fint och att det inte syntes att han var skadad (förutom i ansiktet) Det kändes bra att veta vart han låg. TACK RÄDDNINGSPERSONALEN för att ni visade och berättade allt för mig. Och TACK MARKÄGAREN för att hon gjort så fint med ljus och blommor.

TACK ANNA, JOANNA och lilla ALEXANDER för det underbara resan som vi gjorde nu efter olyckan. MALLORCA var kanon och bra ställe att vara på och kunna tänka på något annat än allt trist som varit nu!!!
Lägger ut bilder vid ett annat tillfälle!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0