Fullt upp..

Min kallender är fullproppad med tider som ska passas, arbeten som ska göras, möten som ska hinnas, pappren som ska skickas hit och ditt och läggas här och där... Jag är stressad i min kropp!!!!!!!
Denna veckan känns för full.. skulle vilja ha lite tid till att inte göra något.. Men när jag är ledig så hänger jag mest med susanne vilket är så bra. Hon är kanon.. hihi..
Idag gick jag upp vid halv 7 för att åka ut till F17 för att fixa lite med papper, träffa Mikaels chef och besöka minnesplatsen. Är alltid skönt att åka ut till F17 men det väcker så mycket kännslor varje gång. De har gjort så fint nu på minnesplatsen med skyllten och blommorna. Tycker om att åka dit och tända ljus och lägga blommor...
Efter F17 så åkte jag och Susanne till Torsås en sväng. För att titta vart hon och Tobias bodde då han levde och vi åkte ut till hennes foderhäst och skogen. Tog en liten sväng för att leta efter svamp...utan lycka...
Sen var det dags för lite skola och S-HLR på sjukhuset...igen... känns som man är iväg på det hela tiden fast det är ju bra att reppetera.. Så om ni undrar nåt om HLR så är det nya (som varit i ett år typ men ändå) 30 kompressioner och 2 inblås....
Sen lite shopping inför mina resor. Doppresenter, födelsedagspresenter och bröllopspresenter och en klänning till mig.

Sen på kvällen hände det som händer en gång varje månad, mensvärken, HATAR DET... Har börjat fått så j*vla ont.  så det blev alvedon, varm te, godis, filt, kudde, lite TV och liggandes i fosterställning.. hatar det.. Har blivit värre nu på senaste tiden.. men det gör så otroligt ont!!!! men tror det även beror på stress, ångest, dålig mat och motion och allt kring flytten, bodelning och Mickes urnsättning..

Nu sova... Imorrn ska jag träffa min mäklare och sen blir det praktik.....


Kommentarer
Postat av: Emma

Tips till mensvärken, pronaxen. Fick det utskrivet sist, tyckte inte diklofenak och ibumetin hjälpte :) kram

2008-09-25 @ 15:39:07
URL: http://vildaandemma.blogg.se/
Postat av: angie

tack gulliga du.. =)

2008-09-25 @ 22:18:49
URL: http://angelicaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0