ont i magen..

Allt är bra här! Allt är verkligen jätte bra. Trivs hur bra som helst på jobbet. hade utbildningsdag igår på Karolinska i Solna. Etik o diskussioner o lekar=) Vin o god mat på kvällen! hade en fantastisk kul kväll med jobbarkompisarna. Lika kul på jobbet idag. jobbade ed Tina o Karin. vi hade riktigt kul o bra stämmning. Allt är verkligen jätte bra.
Sen får jag min lägenhet imorrn. Har varit där med mina saker, 14 kvm.. söt men liten. Ligger på odenplan så jag har ju nära till allt.. Ska bli skönt att 'flytta' in där, har ju levt i väskor tills nu.

Men ändå mår jag bara dåligt hela tiden, fast allt är så bra!! förstår inte det!!!! jag har det ju bra på jobbet o jag trivs i staden, snart är det sommar o jag har underbara vänner här.. men varför mår jag så dåligt?? har börjat med sömntabletter igen och har problem med magen. inga kläder känns bra och jag äter dåligt!! När ska allt bli bra????????
jag skulle vilja vakna en morgon o bara känna känslan av att jag vill gå upp o leva ut.. Nu har jag bara en känsla av att ligga under täcket o typ gråta ist.. fast allt är bra..

jaja, imorgon är jag ledig efter att jobbat 6 dagar i rad.. sen jobbar jag helgen o mån, tis o ons.. på torsdag åker jag till karlskrona o ska gå på bal. sånt är alltid kul.. men just nu känner jag mig sååå ful o inte alls i form för att gå på bal!!!
o sen råkade jag lova  igår när vi var ute med jobbet att jag skulle springa Vårruset den 26 maj.. om 26 dagar alltså... hmm..

O till susanne:
jag kommer ju ner den 27 maj. kan jag sova hos dig då? jobbar du helgen efter det? funderar på att stanna över helgen i karlskrona..

Glad valborg till alla!!

Kommentarer
Postat av: Suss

Det blir nog så att man mår dåligt när man flyttar, speciellt med jobbiga grejer i bagaget. Jag längtar tills du kommer ner och självklart får du sova hos mej den 27:e. Eller hur bestämde vi´? Hmm...ett snack skulle nog vara i sin ordning. =)

2009-05-19 @ 19:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0