Ännu ondare i kroppen...

.... träningsvärk gör ont ju...
Sprang tjejmilen igår... eller joggade runt iaf.
har ju inte sprungit milen på flera år, men jag tog mig runt iaf.
1 h o 10 minuter tog det.. nästa år ska jag komma in under en timma. Men nu får jag skylla på att jag varit sjuk och hostig och inte tränat ett dugg innan.
Men det är så himla roligt att vara med på sånt här. Vårruset var kul men detta var nog roligare. Fint att springa på Gärdet och Djurgårdet.=)
Nu ska jag försöka ta mig till jobbet. AJ..

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så duktig! Längtar sååå tills vi ses. Kram

2009-08-31 @ 22:26:49
Postat av: Anonym

älskar att du har kommit igång och blogga igen! micke betydde väldigt mycket för mig och det känns bra att läsa din blogg. många kramar

2009-09-02 @ 23:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0