stressiga sthlm....

Nu har jag bott i sthlm i snart 5 månader, i en pytte lägenhet på 14 kvm, och ingen tv.. Det possitiva är väl att det ligger på Odenplan så jag har nära till allt.
Sommaren har varit bra. Jobbat mycket, stressat mycket, men har haft bra stunder med.
Jobbet känns jätte bra och jag trivs verkligen. Bra arbetskamrater och bra arbetsmiljö.. eller det kandke inte riktigt har varit det då de håller på att renovera. Det kommer bli fint men nu känns det som man jobbar mitt i en byggarbetsplats.

Förutom jobbet har jag gjort andra bra saker med.
Jag har varit i Grekland 1 vecka med carl, på ön Lessbos. Så jätte fint och vi hade det jätte bra. Grekland är alltid sååå fint.
jag har varit på kryssning med mickes familj. Underbar kryssning till Visby. 3 underbara dagar.
jag har varit i karlstad och hälsat på familjen och Musse och Molly.
jag har varit i Gävle och myst med Anna, joanna och lilla Alexander i Annas fina hus.
Jag har varit på landet hos carls familj och bara slappat. Älskar att komma ut på landet.
jag har varit ute på lidingö och hälsat på Heidi med familj och haft det jätte bra.
jag har gjort massa mer men det största jag har gjort är att jag har säljt lägenheten i karlskrona och köpt en lägenhet i Stockholm. det var tungt. Kommer sakna karlskrona otroligt mycket. det är en vacker stad. Ska ner dit och städa ur min lägenhet och bo där hela september.. jag längtar.
Min nya lägenhet är en liten 2a som ligger på Gärdet (mellan östermalm och lidingö) Den är jätte fint och jag hoppas det kommer bli jätte bra. ligger på fel sida av stan mot jobbet då jag jobbar söder om stan men sånt löser väl sig...
Nu ser jag på vänner på datorn och har bara en slappkväll efter en dag på jobbet...
puss

Kommentarer
Postat av: Suss

Älskling, vad roligt att du köpt en lägenhet! Jag saknar dej och längtar tills i September då du ska bo på min gata igen. Ska bli mysigt. Puss och kram

2009-08-23 @ 20:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0