Ledig Underbar dag..

Gick upp tidigt idag.. låg lite i soffan o tittade på Nyhetsmorgon. Sen satte jag mig på min underbara balkong och åt lite frukost.. Klarblå himel och sol. Måste ha fått lite färg på mig.. satt där i säkert 2 timmar.
Sen tog jag en långpromenad med Molly. Folk åkte skridskor på isen runt Långö så jag och Molly gick ut på isen och över till en annan ö bredvid.. Fan vad fint det är här i karlskrona. Fika på Waynes med Joanna och Danny. Cyklade faktiskt in till stan idag. Inge bilåkning alls..
Nu myser jag och mina djur i soffan och ska förbli sittade här hela kvällen.. eller jag kanske ska börja renas ut lite i lägenheten nu inför flytten..


Min utsikt från Bakongen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0