Nytt jobb...

Den 6 april börjar jag jobba på AVA på Karolinska i Huddinge....
Det är alltså om 7 veckor... så jag har lite att grejja med här nere..
Måste rensa ut massor hemma och lägenheten kommer hyras ut i 2a hand ett tag. Tänkte ifall jag ångrar mig. Älskar ju min underbara lägenhet här.
Kommer från och med 6 april bo i en lägenhet på 17 kvm i Vasastan om ni har vägarna förbi.

Innan jag börjar packa och fixa här ska jag se till att bli av med viruset jag fått i mig.. Var sjuk för 2 veckor sedan med feber på 40 och jätte förskylld. Denna helgen har varit likadan, förutom att halsen inte alls mår bra... men nu är jag feberfri iaf och ska börja planera min sthlms-flytt imorgon...

Här kommer lite Februari-bilder:


             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0