jag måste...

...bli bättre på att uppdatera mig!
Så.. nu är allt med julen slut, och det mesta av julpyntet är nerpackat. Champagnen från nyårsafton är uppdrucken och C-uppsatsen är inlämnad.. och troligtvis Godkänd eftersom vi inte hört något.
Nu är det bara 4 dagar kvar till EXAMEN!!!! Sen är man Legetimerad Syrra..utan jobb.. Det är väl den lite trista saken i det hela, men men.. Det löser sig nog. Har sökt jobb här och i Sthlm.. så vi får väl se vart man hamnar..
Nä nu ska jag pyssla lite och sortera mina bilder från Nyår, Västervik, examensmiddagen o lite annat så jag har nått att visa er =)


Min supersöta tröja jag var tvungen att köpa på HM..

Kommentarer
Postat av: Anonym

..fast i ärlighetens namn så blev aldrig skumpan helt uppdrucken.. vi slängde slatten... har tappat stinget tror jag=) Kram på dig gumman

2009-01-13 @ 11:13:40
Postat av: Annica

Den tröjan VILL ju JAG ha!!!!

Puss till dig min favvis Angeliq =P

2009-01-13 @ 23:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0