jag vill inte vara sjuk...

jag är sjuk.. började igår med 39 i feber o ont i halsen.. men lyckades få ner febern och kände mig bättre i morse så jag åkte och jobbade på KAVA iaf. har jobbat där endel nu senaste tiden och trivs jätte jätte bra. Roliga arbetsuppgifter och kul personal. För er som inte vet vad KAVA är så är det en Kirurgisk Akut VårdAvdelning. Patienterna kommer in från t.ex akuten till oss och hos oss bestämms vad som ska göra. Undersökningar, om de kan gå hem eller om de ska vidare till andra kliniker. De stannar hos oss max 3 dygn och vi har 10 vårdplatser..
Men nu är jag sjuk igen. Svullen i halsen och 39 i feber.. FAN.. jag som sa jobba i helgen... men jag ska försöka bli frisk. Mycket roligare att vara på jobbet än att ligga här i soffan och få liggsår...

Nu tittar jag på Let's Dance med min lilla Molly... Gud vad dryg hon Kitty är. Hon är söt men hon beter sig som en 12 åring... jag gillar hmm... Niklas Wahlgren är rätt duktig och Han Morgan.. Och Bagge, struntar i om hon har dansat hon är grym att titta på.. Samulsson är cool med. Trodde aldrig han kunde dansa så bra han gör. 

Usch vad man svettas av alvedon.. Tycker inte alls om att ta det fast att febern går ner..

Puss puss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0