MIKAEL HÖK 31 ÅR

GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE MIKAEL SOM SKULLE HA FYLLT 31 ÅR IDAG!!!!
men han blev bara 29 årr... fy vad livet är orättvist.
Hur har jag hedrat denna dag då. Hade planer på att åka till Västervik till hans familj men ar tvungen att jobba.. Eller tvungen o tvungen. Vill ju komma igång som sjuksköterska nu och tar de chanser jag får till att jobba. Jobbar på KAVA i helgen som är en Kirurgisk Akut Vård Avdelning. Mycket roligt faktiskt. Så jag är nöjd med dagen. Sen åkte jag hem och sov nån timme innan jag och Molly åkte ut till Rosenholm och gick 3 km. Känner mig så seg i hela kroppen. tror jag har lite vätskebrist och äter konstigt. Dricker typ bara kaffe och äter det som går fortast och finns närmast typ...
På måndag ska jag träffa resursen och se om det finns nån form av jobb via dem. Annars så ska jag på intervju på Södersjukhuset den 10 februari... så det kanske blir sthlm ändå...iaf till sommaren.
Nu ska jag snart sova så jag orkar jobba imorgon med.


Grattis igen till min fina Mikael...

Kommentarer
Postat av: Eva (Fias mamma)

Tänker på dej....

Grattis till din examen. Hoppas allt går bra för dej. Kram Eva

2009-01-24 @ 23:37:34
URL: http://evacarolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska ju ev. börja läsa i sthlm i höst till ögonssk. Kanske jag har sagt (lite glömsk)...Hade varit kul att ses ngn dag gumman. Det var verkligen längesedan nu. Men man har ju fullt upp, med allt...KRAMKRAM

2009-01-25 @ 09:48:33
Postat av: Fia

Fia

2009-01-25 @ 09:49:01
URL: http://flisanfisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0