"Halv åtta hos mig" & "House"

Har tagit en paus från packandet..
Blev en löprunda på Rosenholm, 3km, såå skönt. Älskar att springa i skogen helt själv och lyssna på Metallica. Det är såå avslappnande! Sen blev det tv. Har börjat titta på tv4as matlagningsprogram "Halv åtta hos mig", det är faktiskt rätt så roligt så det rekomenderar jag varmt!
Eftresom det programmet slutar 20.00 och mitt absoluta favvo-program "House" börjar kl 21.00 så är det alltså 1 timma däremellan (smart uträknat av mig). Jag orkade såklart inte resa mig upp från min underbara soffa så jag satt kvar och sappade lite bland kanalerna och hamnade på kanal 5! "Den rätte för Rosing". Herreguuuud vilket dåligt program!! Vad pinsamt! Stackars tjej. Hur kan hon ställa upp på nått sånt. Son jag förstår så går det ut på att hon ska hitta en man, en man som hon ska dela sitt liv med. En Man alltså. Hon är 35 år och kvar i tävlingen är två 20åriga killar. Ok, hon ska alltså hitta en man... Lycka till säger jag bara!!!

Nu tillbaka till "House". Det är en riktig man!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0