Ronneby Brunn

Åhhhhh, vilken underbar dag jag har haft..
hade lite spar-pengar jag sparat ihop för att unna mig nåt mysigt innan jag flyttar och idag spenderade jag hela tusenlappen på spa.
Så här var min dag:

8.30 - vaknade och satt en stund på balkongen och drack god ingefärste

9.00 - Gjorde mig iordning och hörde att nån var i lägenheten. Lite läskigt då jag vet att mina djur är i karlstad. Gick ut i köket och där satt en liten hon-katt och jamade. Såg precis ut som Musse fast hon hade en svart prick på nosen och var rätt så tjock. Hon hade klättrat på för katttrappan till min balkong och tagit sig in. Bjöd henne på lite av musses mat innan jag bar ut henne. Märkligt att hon kom, kanske letar efter Musse. Saknar Musse.

9.30 - Mot Ronneby Brunn

10.00 - Framme. Lite bad i poolen och ångbastu.

11.00 - Helkroppsmassage. heeelt underbart. Älskar att bli masserad.

12.00 - satt på balkongen i poolhuset och läste Feminina och bara VA!

13.00 - Floating i 45 min. Har aldrig testat det förut så jag var tvungen. Rekomenderar det inte jätte mycket. Känns lite läskigt att ligga i en tank och flyta runt. Kunde inte riktigt slappna av. Men det var kul att ha provat det.

14.00 - Kaffepaus och lite läsning av ett annat nr av Feminina.

14.30 - Bubbelbad i poolhuset och lite simmning i poolen.

15.30 - 15 minuter solning

16.00 - En kort löprunda i Brunnsparken. Underbart väder och fin park.

16.30 - Lämnar Ronneby Brunn och Ronneby

17.00 - En tur på stan. Letar efter en snygg data-väska till min mini-dator...

18.00 - Home sweet home

20.00 - Fika hos Susanne och Johan.

21.30 - Skriver blogg

22.30 - Kommer antagligen sova efter denna dag. Har ju inte varit en jobbig dag precis men man är ju helt slut..


Kommentarer
Postat av: emma

smart! ses snart!

2009-03-24 @ 08:30:46
URL: http://mammanochapanasta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0