Våffeldagen

Våffeldagen men inga våfflor för mig :( Blev en räksallad till lunch och en räkmacka till kvällsmat ist...
Ist har jag bara packat och packat och burit upp på vinden och möblerat om på vinden och packat mer. Har även suttit i telefonköer till radiotjänst och Bredband2. Kul med bredband2 att de har gjort fel så att jag under 6 månaders tid betalt dubbelhyra.. men jag ska få tillbaka och det känns lite kul =)
jag behövde ju komma ut med idag eftersom det har varit såååå underbart väder.. Men tiden gick och packandet tog all tid och till slut blev kl 17.00. Så det blev en löptur på Rosenholm iaf. Skönt.
Nu ska jag bära upp lite sopsäckar på vinden med kuddar, filtar, handdukar och sånt innan sova. Imorgon är det kardiologikursen, sen träning (måste säga till att jag även där betalt för mycket) sen kommer KATTEN =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0