varför är jag såå trött hela tiden??

..jag tror det beror min 'oregelbundenhet' just nu. Timanställd genom resursen o blir inringd var och varannan dag. Inget kan man planera för när man väl gör det så ringer de och säger "hej, det var från resursteamet, kan du komma in och jobba NU" och så gör man det.. ska bli skönt när jag börjar på Karolinska o få iordning på mitt liv. När jag är ledig så ser min dag ut såhär.

8.00 Klockan ringer.. snoozar
8.30 ..snoozar..
9.00 ..snoozar.. (hatar den ringsignalen)
9.20 ..går upp och går ut med hunden
10.00 Hemma igen. äter nt jag har i frysen el kylen till frukost e Ben&Jerry-glass
10.30 vilar lite i soffan...
11.30 hade visst somnat så jag går upp, tar min väska och åker till S.A.T.S  tränar en timme och halvsover i bastun i 20 min.
13.00 Kommer hem o då har posten kommit. Kollar den innan jag lägger mig i soffan o vilar..
13.30 ..somnar..
15.30.. har sovit ett tag o är jätte hungrig. Tar en macka el nått samtidigt som jag går ut med molly
16.30 Hemma igen och städar och sorterar bland grejjer, papper o sånt som jag inte behöver ha.. 
18.00 Kvällsmat: yoghurt o müsli.
19.00 vilar i soffan fram till sova..

Hemska dagar va?!?! och jag är trött hela tiden. Måste typ vila mellan varje grejj jag gör.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0