Aktivera höfterna

Nu är jag i min favorit stad karlskrona..
Åkte från sthlm i torsdsags till karlstad där jag hämtade min bil och mina djur Musse och Molly. Åkte ner till Linköping till Martin o helena på fredagen. Sushi och en ök. Markand i Borensberg på lördag innan 30-årsfest hos Bojan. Jätte kul fest, tack=)
Till västervik på söndagen för att hälsa på mickes familj och besöka mickes grav.
karlskrona på måndagen där jag befinner mig nu.
har hunnit med 6 km på Rosenholm, lite shopping, tandläkaren (inga hål), läkaren och fått nya sömntabletter (kommer behövas känner jag), tacos med Susanne och Johan, Rensning på vinden och träning. Susanne och jag begav oss till Aktiva Sportsclub idag då de har Öppet Hus. Blev Afrikansk dans och Yoga. Afrikansk dans har jag testat förut, det är verkligen jätte kul. Yoga var första gången. Vilka övningar. Känner mig som en otränad, klumpig elefant... men det var kul, fast jag tappa balansen x antal gånger... Båda aktiviteterna rekomenderas starkt!!!


11 september... imorgon... Usch, vill inte ens tänka på det, börjar bara gråta...
Tänker På Mikael och de andra.
2 år har gått nu.........

Kommentarer
Postat av: Sanningen om Karlskronas kadetter

Du vet väl om att flottan inte tillhör armén va? Och att flottister anses som mesar jämfört med killarnam i armén. Tänk på det nästa gång du imponeras av några töntiga kadetter i Karlskrona. Många tjejer utbildar sig till sjöofficerare i Karlskrona.

2009-11-21 @ 02:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0