Så då var ledigheten slut

Oj, nu måste jag nog uppdatera lite här... har fått lite hintar om det.
Nu är man tillbaka på jobbet i Stockholm. Börjar min första dag med att jobba lördagkväll. Najs.
Åhh vilken härlig ledighet jag har haft. Mycket att göra hela tiden. Karlstad, Linköping, Västervik, Karlskrona och karlstad igen. har hunnit rensa bland alla mina saker, flyttpackat, sålt lite möbler på blocket, lämnat massa grejjer och kläder till Röda Korset. Så nu står min lägenhet i Karlskrona tom och alla mina grejjer är magasinerade. Bara städningen kvar....
Har haft mysigt i karlstad. Middag med Jessica (som åker till New York idag...jag vill oxå), lunch och shopping med Elin, Bio med brorsan, fika med Pappa som har fyllt år och Maria. Ridit Lavendel och umgåtts med min familj. 
Kom till Sthlm igår och nu är man på jobbet... Är OAS idag till kära Susanne. Så trevligt=) Känner dock att man är rätt seg och inte gör så mycket, ska väl gå runt och ta lite kvällskontroller nu och inte sitta här och skriva ett halvonödigt blogginlägg..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0